Planlægning af jeres arrangement
Når vi i AHH Planning planlægger bryllupper og andre arrangementer, går vi altid til det professionelt og med fokus på, at hvert enkelt arrangement er unikt og skal afspejle den enkelte kunde. Vi tilpasser derfor altid vores service og arbejdsproces til vores kunder, hvorfor der aldrig er en planlægning, som ligner de andre.
Det er vores fornemmeste opgave, at vores arrangementer er skræddersyet. Hermed skal jeres gæster aldrig være i tvivl om, at det er jeres arrangement, som de er til.
Services, som tilbydes
-
Event- & Bryllupsrådgivning
For jer, som ønsker at stå for planlægningen selv, men har behov for professionel sparring.
Jeg tilbyder 2 timers konsultationer, hvor jeg bidrager til planlægningen af jeres arrangement lige der, hvor I finder behovet.Hvert arrangement er unikt, og det afspejles i min rådgivning. Sessionen tilpasses jeres specifikke ønsker og behov – hvad enten I har brug for struktur i planlægningen, anbefalinger til leverandører, optimering af tidsplanen mm.
Pris Per session
DKK 1995,-
inklusiv moms -
Komplet Planlægning
For jer, der ønsker en professionel håndtering af hele planlægningsprocessen, samt afviklingen på dagen.
Jeres arrangement er en betydningsfuld begivenhed, hvorfor I træffer alle beslutninger. Min rolle er at bringe jeres visioner til livs og sikre en velkoordineret afvikling på dagen. Sammen med mine nøje udvalgte samarbejdspartnere sørger jeg for, at alle detaljer planlægges og udføres til perfektion. Lad os skabe en uforglemmelig dag, mens I nyder rejsen dertil.
Pris
Kontakt for mere information -
Delvis planlægning
For jer, der har planlagt en del selv, men ønsker professionel hjælp til de sidste detaljer, struktur eller overblik.
Vi starter med en grundig gennemgang af jeres planlægning og ser på, hvor der er behov for justeringer – hvad enten det drejer sig om tidsplan, leverandørbooking eller at skabe den røde tråd i designet. Med min ekspertise sørger jeg for, at alle elementer harmonerer, så I har overblik og ro i maven på dagen, velvidende at intet er blevet overset.
Pris
Kontakt for mere information -
Koordinering på dagen
For jer, der har styr på planlægningen, men ønsker en professionel til at sikre en professionel afvikling på dagen.
Vi mødes første gang 1-2 mdr. før arrangementet for at gennemgå alle detaljer, herunder tidsplanen og bookede leverandører. Herefter optimerer jeg planen og kontakter samtlige leverandører for at bekræfte aftaler og sikre en gnidningsfri eksekvering. To uger før eventet gennemgår vi den endelige plan, så I kan nyde dagen, mens jeg varetager afviklingen på dagen.
Pris
Kontakt for mere information
Planlægningsprocessens mange elementer
I planlægningen håndterer vi blandt andet følgende:
- Venue søgning, booking & koordinering
- Anbefalinger, Booking af og koordinering med leverandører
(Blomster, musik, stationery, catering, fotografi, videografi, stylist, transport og meget mere)
- Budgetplanlægning
- Udarbejdelse af en detaljeret tidsplan
- Sparing & rådgivning
- Designudvikling
- Hjælp til save-the-date, invitationer og andet stationery
- Toastmaster rådgivningsmøde
- Afvikling af arrangementet

Lad os planlægge sammen!
Vi står klar til at tage en uforpligtende samtale, så vi sammen kan finde den rette løsning for jer.
Amalie kan kontaktes på telefonnummer
+45 28702876
